markucsenblogi
torstai 29. syyskuuta 2011
toisen tehtävän vastaus
Mielestäni harmaa sopii hyvin kirjaan ,koska kirjassa oleva kivi on päähenkilön taskussa.
Myös musta on hyvä väri pimentämään metsää,ja kuvaamaan tekstiä.
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
Ensimmäisen tehtävän vastaus
Blogin luominen on ihan kivaa ,paitsi salasanan muistamisessa on vaikeuksia.
Me myös saimme luku kirjan jonka olen lukenut jo kerran.
Uudemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)