keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Ensimmäisen tehtävän vastaus

Blogin luominen on ihan kivaa ,paitsi salasanan muistamisessa on vaikeuksia.
Me myös saimme luku kirjan jonka olen lukenut jo kerran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti