markucsenblogi
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
Ensimmäisen tehtävän vastaus
Blogin luominen on ihan kivaa ,paitsi salasanan muistamisessa on vaikeuksia.
Me myös saimme luku kirjan jonka olen lukenut jo kerran.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti