markucsenblogi
keskiviikko 5. lokakuuta 2011
tehtävä 3
Lukukirja on hiukan jännittävä. Muttta silti kiinostava. Kirjassa ollaan kokoajan liikkeellä. Se on kyllä joskus
TYLSÄ
.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti